Δασκάλα κατήγγειλε 6χρονο στο Λουτράκι: Θέμα στον διεθνή Τύπο η υπόθεση

Νοέμβριος 21, 2025 - 11:50
 0
Δασκάλα κατήγγειλε 6χρονο στο Λουτράκι: Θέμα στον διεθνή Τύπο η υπόθεση

Η πρωτοφανής υπόθεση που καταγράφηκε σε δημοτικό σχολείο στο Λουτράκι έχει πλέον ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα, με τη Daily Mail να αφιερώνει εκτενή αναφορά στην καταγγελία δασκάλας εναντίον μόλις 6χρονου μαθητή για «θωπεία». Το περιστατικό, που έχει προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα και έντονο δημόσιο διάλογο, παρουσιάζεται από το βρετανικό μέσο ως μια υπόθεση που γεννά εύλογα ερωτήματα για τα όρια, τις αντιδράσεις και τον τρόπο διαχείρισης τέτοιων συμβάντων στο σχολικό περιβάλλον. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η δασκάλα καλλιτεχνικών υποστήριξε ότι το παιδί «την άγγιξε ανάρμοστα» και την «παρακολουθούσε» μέσα στην τάξη, την ώρα που της έδειχνε μια ζωγραφιά που είχε μόλις ολοκληρώσει. Αρχικά, η ίδια ενημέρωσε τον διευθυντή του σχολείου, ο οποίος προσπάθησε να διαχειριστεί το θέμα εσωτερικά, χωρίς εμπλοκή των αρχών. Ωστόσο, δύο ημέρες αργότερα η δασκάλα προχώρησε στην υποβολή επίσημης καταγγελίας στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

Η αστυνομία κατέγραψε το περιστατικό και επικοινώνησε με τους γονείς του παιδιού για διευκρινίσεις. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκε άμεσα η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, η οποία αποφάσισε τη διενέργεια Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία, η δασκάλα απομακρύνεται προσωρινά από τη συγκεκριμένη σχολική μονάδα και μετακινείται σε άλλο δημοτικό σχολείο. Η Daily Mail φιλοξενεί και τις δηλώσεις του προϊσταμένου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας, Δημήτρη Δριμέρη, ο οποίος εξηγεί ότι το παιδί απλώς πλησίασε για να δείξει τη ζωγραφιά του και, λόγω του ύψους του —περίπου 1,15 μ., συνηθισμένο για την ηλικία— άγγιξε τη δασκάλα κατά λάθος. Η περιγραφή του προϊσταμένου υπογραμμίζει την προφανή ασυμμετρία μεταξύ του ισχυρισμού της εκπαιδευτικού και της φυσικής πραγματικότητας ενός παιδιού πρώτης δημοτικού.

Το γεγονός ότι η υπόθεση μεταφέρθηκε στον διεθνή Τύπο έχει φέρει την εκπαιδευτική κοινότητα μπροστά σε κρίσιμα ερωτήματα: πώς ερμηνεύονται και διαχειρίζονται τα όρια στη σχέση μαθητή–εκπαιδευτικού, ποια είναι τα πρωτόκολλα για την αντιμετώπιση τέτοιων καταγγελιών και πώς αποφεύγονται υπερβολές που μπορούν να στιγματίσουν άδικα ανήλικα παιδιά. Παράλληλα, η υπόθεση αναδεικνύει και την ανάγκη για ψύχραιμη αξιολόγηση, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, των οποίων οι κινήσεις συχνά είναι παρορμητικές, αυθόρμητες και εντελώς αθώες.

Ποια είναι η αντίδρασή σας;

Μου αρέσει Μου αρέσει 0
Μη Αγαπημένο Μη Αγαπημένο 0
Αγάπη Αγάπη 0
Αστείο Αστείο 0
Θυμωμένος Θυμωμένος 0
Λυπημένος Λυπημένος 0
Ουάου Ουάου 0