Το Υπουργείο Παιδείας διαψεύδει κατηγορηματικά: «Καμία έρευνα για τη μαθήτρια με το καρπουζάκι»
 
                                Ξεκάθαρη διάψευση εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν από το πρωί της Παρασκευής και ανέφεραν ότι διενεργείται έρευνα μετά το περιστατικό της μαθήτριας που εμφανίστηκε στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου φορώντας μια καρφίτσα με σχέδιο καρπουζιού, σύμβολο που έχει συνδεθεί διεθνώς με την αλληλεγγύη προς τον παλαιστινιακό λαό. Ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Γιάννης Παπαδομαρκάκης, μιλώντας σε δημοσιογράφους, διέψευσε κατηγορηματικά ότι υπήρξε οποιαδήποτε εντολή ή πρωτοβουλία διερεύνησης του περιστατικού. «Το θέμα ουδέποτε απασχόλησε το Υπουργείο», δήλωσε, προσθέτοντας ότι «δεν μπήκαμε ποτέ στη διαδικασία να εξετάσουμε το περιστατικό». Η τοποθέτησή του ήρθε ως απάντηση σε σειρά δημοσιευμάτων και αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία υποστήριζαν ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου είχε ζητήσει να διερευνηθεί η πράξη της μαθήτριας.
Η εμφάνιση της μαθήτριας με το καρπούζι στο πέτο κατά τη διάρκεια της παρέλασης προκάλεσε έντονη συζήτηση στα social media. Πολλοί χρήστες θεώρησαν τη συμβολική αυτή πράξη έκφραση συμπαράστασης στους Παλαιστινίους, σε μια περίοδο που η σύγκρουση στη Γάζα παραμένει στο επίκεντρο της διεθνούς επικαιρότητας. Άλλοι, ωστόσο, θεώρησαν υπερβολική ή «ακατάλληλη» την επιλογή της, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει κύμα σχολίων και αιτημάτων για «παρέμβαση» του Υπουργείου Παιδείας — γεγονός που, όπως ξεκαθαρίστηκε, ουδέποτε συνέβη.
Με την επίσημη δήλωσή του, το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να βάλει τέλος στη φημολογία που αναπαράχθηκε με ταχύτητα από ιστότοπους και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Δεν υπήρξε καμία επίσημη ενέργεια ή εντολή για διερεύνηση», τονίζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Η ανακοίνωση είχε στόχο να προστατεύσει τόσο τη μαθήτρια όσο και το σχολείο της από περαιτέρω στοχοποίηση, υπενθυμίζοντας ότι η δημόσια παιδεία «οφείλει να παραμένει χώρος ελευθερίας, παιδείας και σεβασμού των απόψεων».
Μέσα στη θύελλα των αντιδράσεων, ένα φιλολογικό φροντιστήριο της Αθήνας, ο Φωταγωγός, προχώρησε σε μια απροσδόκητα θετική πρωτοβουλία: ανακοίνωσε ότι προσφέρει πλήρη υποτροφία στις τρεις μαθήτριες που εμφανίστηκαν στην παρέλαση φορώντας το σύμβολο του καρπουζιού. Σε ανάρτησή του ανέφερε: «Διαβάσαμε σήμερα ότι οι τρεις μαθήτριες με το καρπούζι είναι της Γ’ Γυμνασίου και φοιτούν στο κέντρο της Αθήνας. Αν το διαβάζουν ή αν τις γνωρίζει κάποιος, τους προσφέρουμε πλήρη υποτροφία για όλα τα φιλολογικά μαθήματα και όποια σεμινάρια επιθυμούν. Συγχαρητήρια στις ίδιες, στους γονείς και στους καθηγητές τους.» Το καρπούζι, εδώ και χρόνια, χρησιμοποιείται διεθνώς ως ειρηνικό σύμβολο υποστήριξης προς τον παλαιστινιακό λαό, καθώς τα χρώματά του –κόκκινο, πράσινο, άσπρο και μαύρο– αντιστοιχούν στη σημαία της Παλαιστίνης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρόκειται για μορφή καλλιτεχνικής ή συμβολικής έκφρασης, όχι για πολιτική δήλωση.
Ποια είναι η αντίδρασή σας;
 Μου αρέσει
        0
        Μου αρέσει
        0
     Μη Αγαπημένο
        0
        Μη Αγαπημένο
        0
     Αγάπη
        0
        Αγάπη
        0
     Αστείο
        0
        Αστείο
        0
     Θυμωμένος
        0
        Θυμωμένος
        0
     Λυπημένος
        0
        Λυπημένος
        0
     Ουάου
        0
        Ουάου
        0
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                     
                                             
                                             
                                             
                                            