Προσλήψεις οδηγών στα λεωφορεία 2025: Νέοι μισθοί, 290 θέσεις και αλλαγές στο δίκτυο

Νοέμβριος 18, 2025 - 18:50
 0
Προσλήψεις οδηγών στα λεωφορεία 2025: Νέοι μισθοί, 290 θέσεις και αλλαγές στο δίκτυο

Μία από τις μεγαλύτερες ενισχύσεις προσωπικού των τελευταίων ετών στα μέσα μαζικής μεταφοράς ανακοίνωσε η κυβέρνηση, με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη να επιβεβαιώνει ότι η προκήρυξη για 290 νέους οδηγούς είναι έτοιμη και οι αιτήσεις ξεκινούν άμεσα. Οι νέες θέσεις, όπως τόνισε, θα συνοδεύονται από αυξημένες αποδοχές, ρύθμιση που θα επεκταθεί και στους ήδη υπηρετούντες οδηγούς μέσω επικαιροποίησης της συλλογικής σύμβασης. Σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη, η ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην καθημερινότητα των επιβατών: η ένταξη των νέων οδηγών στον στόλο αναμένεται να βελτιώσει έως και κατά 30% τις χρονοαποστάσεις σε βασικές λεωφορειακές γραμμές της Αθήνας. Παράλληλα, ολόκληρος ο στόλος θα λειτουργήσει για πρώτη φορά με ενεργά συστήματα κλιματισμού, μια πάγια απαίτηση των χρηστών των ΜΜΜ. Στο επιχειρησιακό σκέλος, ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε ότι έως το τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν στους δρόμους της πρωτεύουσας 1.000 λεωφορεία, αριθμός που θα φτάσει τα 1.100 το αργότερο στις αρχές του 2026, δημιουργώντας ένα από τα πιο εκτεταμένα δίκτυα των τελευταίων δεκαετιών.

Την ίδια στιγμή, σημαντικές αλλαγές δρομολογούνται για το δίκτυο των τρόλεϊ στον Πειραιά. Ήδη από την επόμενη εβδομάδα ξεκινά η αποξήλωση μεγάλου μέρους των εναέριων καλωδίων, καθώς το 70% του δικτύου παύει να λειτουργεί και αντικαθίσταται από λεωφορειακές διαδρομές. Από τα 143 χλμ. καλωδίων θα διατηρηθούν μόλις 44 χλμ., κυρίως σε κεντρικούς άξονες. Στο μέτωπο της οδικής αστυνόμευσης, ξεκινά η πλήρης εφαρμογή των καμερών στις λεωφορειολωρίδες, καθώς επίκειται κοινή υπουργική απόφαση με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που θα ενεργοποιεί την έκδοση ηλεκτρονικών κλήσεων. Το μέτρο αναμένεται να ενισχύσει τον σεβασμό των κανόνων και να μειώσει τις παράνομες εισόδους ιδιωτικών οχημάτων στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας.

a blue bus driving down a street next to a tall building

Ο κ. Κυρανάκης ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμία σκέψη για αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, υπενθυμίζοντας ότι οι συγκοινωνιακοί οργανισμοί δεν χρηματοδοτούνται από τα κόμιστρα, αλλά από τον κρατικό προϋπολογισμό και τα προγράμματα αναβάθμισης υπηρεσιών. Παράλληλα, ανακοινώθηκαν εξελίξεις στη Θεσσαλονίκη: ξεκινά άμεσα η λειτουργία του νέου προαστιακού Θεσσαλονίκης – Σίνδου, ενώ προκηρύσσεται και το ολοκληρωμένο έργο του δυτικού προαστιακού. Με την προσθήκη της γραμμής Καλαμαριάς στο Μετρό το 2026, η πόλη θα αποκτήσει για πρώτη φορά ενιαία διασύνδεση με μέσα σταθερής τροχιάς από άκρη σε άκρη. Οι παρεμβάσεις συνθέτουν ένα φιλόδοξο σχέδιο αναδιοργάνωσης των δημόσιων μεταφορών, με στόχο καλύτερη εξυπηρέτηση, ανανέωση υποδομών και ενίσχυση της αστικής κινητικότητας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ποια είναι η αντίδρασή σας;

Μου αρέσει Μου αρέσει 0
Μη Αγαπημένο Μη Αγαπημένο 0
Αγάπη Αγάπη 0
Αστείο Αστείο 0
Θυμωμένος Θυμωμένος 0
Λυπημένος Λυπημένος 0
Ουάου Ουάου 0