Hellenic Train βλάβη: Καθυστέρηση άνω των δύο ωρών στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη
Σημαντική ταλαιπωρία υπέστησαν το βράδυ της Πέμπτης, ανήμερα των Χριστουγέννων, εκατοντάδες επιβάτες του δρομολογίου Αθήνα–Θεσσαλονίκη, όταν η αμαξοστοιχία IC 56 της Hellenic Train παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα και ακινητοποιήθηκε καθ’ οδόν. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 21:18, σε σημείο κοντά στη σήραγγα Όθρυος, όταν διαπιστώθηκε βλάβη στη μηχανή του συρμού. Η κυκλοφορία διεκόπη άμεσα και ενεργοποιήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες έκτακτης ανάγκης, με την αποστολή δύο εφεδρικών μηχανών στο σημείο. Η αμαξοστοιχία ρυμουλκήθηκε έως τον σταθμό του Λειανοκλαδίου, όπου πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση της μηχανής. Μετά την ολοκλήρωση των τεχνικών εργασιών, το τρένο συνέχισε το ταξίδι του προς τη Θεσσαλονίκη, καταγράφοντας συνολική καθυστέρηση 131 λεπτών. Σύμφωνα με την εταιρεία, καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμονής το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν σε συνεχή επικοινωνία με τους 347 επιβάτες, παρέχοντας ενημέρωση για την πορεία αποκατάστασης της βλάβης και την εξέλιξη του δρομολογίου. Η Hellenic Train έχει ήδη ξεκινήσει τη διερεύνηση των αιτιών που προκάλεσαν τη μηχανική αστοχία, εκφράζοντας παράλληλα τις ευχαριστίες της προς το επιβατικό κοινό για την υπομονή και την κατανόηση που επέδειξε.
«Αρρωστημένη συμπεριφορά»: Η ανάρτηση Πλακιά για τη χριστουγεννιάτικη κάρτα της Hellenic Train
Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι, βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2021/782, οι επιβάτες δικαιούνται οικονομική αποζημίωση λόγω καθυστέρησης.
Συγκεκριμένα:
– Για καθυστέρηση από 60 έως 119 λεπτά, προβλέπεται επιστροφή του 25% της αξίας του εισιτηρίου.
– Για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω, η αποζημίωση ανέρχεται στο 50% της αξίας του εισιτηρίου.
Τα εισιτήρια που αγοράστηκαν με μετρητά από εκδοτήρια αποζημιώνονται αποκλειστικά από ενεργά εκδοτήρια σταθμών. Για εισιτήρια που πληρώθηκαν με κάρτα, οι επιβάτες μπορούν είτε να απευθυνθούν σε εκδοτήριο είτε να υποβάλουν σχετικό αίτημα στην εταιρεία, επισυνάπτοντας τα απαραίτητα στοιχεία του εισιτηρίου, ώστε το ποσό να επιστραφεί στον λογαριασμό πληρωμής. Η Hellenic Train καλεί τους επιβάτες να απευθύνονται στις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης για αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη διαδικασία αποζημίωσης.
Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Μου αρέσει
0
Μη Αγαπημένο
0
Αγάπη
0
Αστείο
0
Θυμωμένος
0
Λυπημένος
0
Ουάου
0