Μαρία Παππά αεροσυνοδός: «Μου είπε σ’ αγαπώ, θα μιλήσουμε όταν φτάσω, έφυγε η ζωή μου»
Συντετριμμένοι είναι συγγενείς και φίλοι από τον θάνατο της Μαρίας Παππά, της Ελληνίδας αεροσυνοδού του μοιραίου Falcon 50 που συνετρίβη έξω από την Άγκυρα το βράδυ της Τρίτης (23/12), με την τελευταία συνομιλία της με τον σύντροφό της να συγκλονίζει. «Μιλήσαμε για τελευταία φορά το βράδυ πριν την τελευταία της πτήση. Μου είπε “Σ’ αγαπώ. Θα μιλήσουμε όταν φτάσω”. Έφυγε η ζωή μου και δεν γύρισε ποτέ» δήλωσε ο σύντροφος της 42χρονης στο ANT1. Η Μαρία Παππά εργαζόταν ως αεροσυνοδός από πολύ νεαρή ηλικία, σχεδόν αμέσως μετά την αποφοίτησή της από το σχολείο. Ήταν ένα παιδικό όνειρο που, όπως έλεγε στους δικούς της ανθρώπους, κατάφερε να κάνει πραγματικότητα.
«Με τη Μαρία γνωριστήκαμε στην Ολυμπιακή το 2006 και από τότε ήμασταν μαζί. Εκείνη αεροσυνοδός και εγώ φροντιστής. Μαζί είχαμε πετάξει αρκετές φορές. Μετά την Ολυμπιακή άλλαξε περίπου 15 εταιρείες. Στην εταιρεία αυτή πήγε για πρώτη φορά», αποκάλυψε ο σύντροφός της, ενώ συμπλήρωσε ότι «ήταν η πρώτη της πτήση με την εταιρεία. Η Μαρία δεν φοβόταν. Σε αυτή τη δουλειά δεν υπάρχει φόβος. Αν φοβάσαι, δεν μπαίνεις στο αεροπλάνο». «Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω το τι σήμαινες για εμένα. Ήσουν ο πιο συμπονετικός, αγαθός, καλόκαρδος και ευγενικός άνθρωπος που τον χαρακτήριζε η μεγαλοψυχία. Ήσουν η χαρά της ζωής. Σ’ αγαπώ Μαιρούλα μου. Να προσέχεις τη μαμά» ανέφερε από την πλευρά του ο αδερφός της 42χρονης.
Συντριβή Falcon 50 στην Τουρκία: Το χρονικό της τραγωδίας
Απαντήσεις για το αεροπορικό δυστύχημα με το ιδιωτικό αεροσκάφος τύπου Falcon 50, που συνετρίβη στην Τουρκία και στοίχισε τη ζωή σε υψηλόβαθμους Λίβυους αξιωματούχους και μέλη του πληρώματος, αναμένεται να δώσει η ανάλυση των καταγραφικών συσκευών της πτήσης. Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί από την Άγκυρα με προορισμό την Τρίπολη, μεταφέροντας λιβυκή αντιπροσωπεία που επέστρεφε από συνομιλίες σχετικές με θέματα άμυνας. Λίγα μόλις λεπτά μετά την απογείωση, η πτήση εξελίχθηκε σε εφιάλτη. Σύμφωνα με τα στοιχεία των τουρκικών αρχών, η πτήση εξελίχθηκε αρχικά χωρίς προβλήματα, ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Το Falcon 50 έλαβε άδεια ανόδου έως τα 34.000 πόδια και βρισκόταν λίγο χαμηλότερα, στα περίπου 32.000 πόδια, όταν το πλήρωμα εξέπεμψε το πρώτο σήμα κινδύνου τύπου «PAN-PAN».
Ο κυβερνήτης ενημέρωσε για σοβαρή ηλεκτρική βλάβη στο αεροσκάφος και ζήτησε άμεση επιστροφή στο αεροδρόμιο της Άγκυρας. Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ανταποκρίθηκαν άμεσα, δίνοντας οδηγίες καθόδου και πορείας για επείγουσα προσγείωση. Λίγα λεπτά αργότερα, ενεργοποιήθηκε ο κωδικός 7700, το ανώτατο επίπεδο συναγερμού στην πολιτική αεροπορία, γεγονός που επιβεβαίωσε τη σοβαρότητα της κατάστασης. Από εκείνο το σημείο και μετά, η επικοινωνία άρχισε να παρουσιάζει σοβαρές διακοπές, ενώ τα δεδομένα υψομέτρου και πορείας εμφανίζονταν αποσπασματικά στα ραντάρ. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες των ελεγκτών να διατηρήσουν επαφή με το πλήρωμα, το αεροσκάφος εξαφανίστηκε πλήρως από τα ραντάρ μέσα σε λίγα λεπτά. Οι κλήσεις σε διαφορετικές συχνότητες δεν έλαβαν καμία απάντηση.
Σύμφωνα με μαρτυρίες και τοπικά δημοσιεύματα, η πορεία του Falcon 50 άλλαξε ελάχιστα πριν από τη συντριβή. Αν είχε συνεχίσει για μόλις μισό λεπτό ακόμη, θα είχε πέσει στο κέντρο κατοικημένης περιοχής, με τον κίνδυνο να προκληθεί ανείπωτη καταστροφή. Κάτοικοι της περιοχής περιέγραψαν έναν εκκωφαντικό θόρυβο και ένα έντονο φως στον ουρανό, λέγοντας πως αρχικά πίστεψαν ότι επρόκειτο για σεισμό. Τα συντρίμμια βρέθηκαν διασκορπισμένα σε μεγάλη έκταση, γεγονός που αποτυπώνει τη σφοδρότητα της πρόσκρουσης. Οι τουρκικές αρχές έχουν ξεκαθαρίσει ότι η ανάλυση του καταγραφέα συνομιλιών και του μαύρου κουτιού θα γίνει σε ουδέτερη χώρα, προκειμένου να διασφαλιστεί πλήρης διαφάνεια. Τα ευρήματα αναμένεται να ρίξουν φως στα ακριβή αίτια της ηλεκτρικής βλάβης και στην αλυσίδα γεγονότων που οδήγησε στη συντριβή.
Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Μου αρέσει
0
Μη Αγαπημένο
0
Αγάπη
0
Αστείο
0
Θυμωμένος
0
Λυπημένος
0
Ουάου
0