Χριστούγεννα 2025: Το δέντρο του ξενοδοχείου που επιμελούνται κορυφαίοι σχεδιαστές και Οίκοι μόδας
Το Claridge’s, το ιστορικό λονδρέζικο ξενοδοχείο που κάθε χρόνο εγκαινιάζει θεαματικά την εορταστική περίοδο, παρουσίασε το φετινό του χριστουγεννιάτικο δέντρο, σε συνεργασία με τον οίκο Burberry. Η παράδοση που ξεκίνησε το 2009 με τον John Galliano έχει πλέον εξελιχθεί σε ένα από τα σημαντικότερα «καλλιτεχνικά γεγονότα» των Χριστουγέννων στη βρετανική πρωτεύουσα – μια στιγμή όπου η υψηλή αισθητική της μόδας συναντά την art deco κληρονομιά του ξενοδοχείου.
Πώς ένα τραγούδι του 1994 έγινε αυτοκρατορία εκατομμυρίων
Για πρώτη φορά, την καλλιτεχνική επιμέλεια υπογράφει ο επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της Burberry, Daniel Lee, ο οποίος προσέγγισε το έργο σαν μια εγκατάσταση που παντρεύει παράδοση και σύγχρονη βρετανική ταυτότητα. Το δέντρο, ύψους σχεδόν πέντε μέτρων, ντύθηκε με φιόγκους φτιαγμένους από περισσευούμενα υφάσματα του οίκου – μια επιλογή με βικτωριανή αναφορά στην ενότητα αλλά και υπαινιγμό προς τη σύγχρονη βιωσιμότητα. Κουδούνια εμπνευσμένα από το περίφημο Equestrian Knight και χειροποίητες μπάλες προσθέτουν στο εορταστικό σκηνικό λεπτομέρειες πολυτέλειας, ενώ η επένδυση με άγρια βλάστηση και γαϊδουράγκαθο, το εθνικό λουλούδι της Σκωτίας, συνδέει το installation με τα Highlands και την παράδοση των κασμιρένιων κασκόλ της Burberry.
This season, Daniel Lee designs the legendary Claridge’s Tree
The traditional 16ft tree is decorated with bows – a Victorian symbol of unity – made from surplus Burberry fabrics, alongside wild foliage, hanging bells and handmade glass baubles pic.twitter.com/iyXl4ue36m
— Burberry (@Burberry) November 25, 2025
Το λόμπι του Claridge’s πλαισιώνεται από υπερμεγέθη πιόνια σκακιού, μαλακά μαξιλάρια και ζεστές κουβέρτες, ένα σκηνικό που μοιάζει να καλεί τους επισκέπτες σε έναν φανταστικό, χειμωνιάτικο μικρόκοσμο. «Το Claridge’s έχει την ικανότητα να σε κάνει να νιώθεις πως ανήκεις εκεί από τη στιγμή που περνάς την πόρτα του», δήλωσε ο Daniel Lee, σημειώνοντας ότι η πρόσκληση να επιμεληθεί το δέντρο ήταν «τιμή αλλά και μια ιδιαίτερα προσωπική στιγμή», αφού το ξενοδοχείο υπήρξε κομμάτι πολλών δικών του εμπειριών στο Λονδίνο. Για το Claridge’s, η επιλογή κορυφαίων σχεδιαστών δεν αποτελεί απλώς μια άσκηση αισθητικής, αλλά μέρος της επιθυμίας του ξενοδοχείου να διατηρήσει τον ρόλο του ως κεντρικός «σταθμός» της εορταστικής δημιουργικότητας στην πόλη. Από τον Karl Lagerfeld και τη Louis Vuitton έως το Dolce & Gabbana, τον Jimmy Choo και τον Paul Smith, οι συνεργασίες έχουν δημιουργήσει μια άτυπη συλλογή από εμβληματικά installations, ξεχωριστά κάθε χρονιά ως προς το ύφος, την υλικότητα και την αφήγησή τους. Η περίπτωση του 2020, όταν το McQueens Flowers μεταμόρφωσε το λόμπι σε χειμωνιάτικο παραμύθι, και το περίφημο ανάποδο δέντρο του Lagerfeld, έχουν μπει ήδη στο εορταστικό «Hall of Fame» του ξενοδοχείου.
Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Μου αρέσει
0
Μη Αγαπημένο
0
Αγάπη
0
Αστείο
0
Θυμωμένος
0
Λυπημένος
0
Ουάου
0