Βίντεο: Το ιπτάμενο καρότσι που θα κάνει την επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ παιχνιδάκι

Νοτιοκορεάτες ερευνητές από το Εργαστήριο Κινητής Ρομποτικής (MRL) του Εθνικού Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σεούλ (SeoulTech) ανέπτυξαν μια νέα πλατφόρμα εναέριας μεταφοράς εμπορευμάτων με την ονομασία «Palletrone», η οποία μπορεί να ελέγχεται με ανθρώπινη επαφή, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα στον αέρα. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το Palletrone είναι ένας συνδυασμός «παλέτας» φορτίου και πολυροτροφόρου ... Περισσότερα www.ertnews.gr

Οκτ 23, 2024 - 00:00
 0  11
Βίντεο: Το ιπτάμενο καρότσι που θα κάνει την επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ παιχνιδάκι

Νοτιοκορεάτες ερευνητές από το Εργαστήριο Κινητής Ρομποτικής (MRL) του Εθνικού Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας της Σεούλ (SeoulTech) ανέπτυξαν μια νέα πλατφόρμα εναέριας μεταφοράς εμπορευμάτων με την ονομασία «Palletrone», η οποία μπορεί να ελέγχεται με ανθρώπινη επαφή, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα στον αέρα.

Όπως υποδηλώνει το όνομα, το Palletrone είναι ένας συνδυασμός «παλέτας» φορτίου και πολυροτροφόρου «drone»: στην πραγματικότητα, ένα ιπτάμενο καλάθι αγορών. Το φορτίο μπορεί να τοποθετηθεί στην κορυφή της παλέτας και να μετακινηθεί με την εφαρμογή ήπιας δύναμης, ακόμη και όταν περπατάτε σε σκάλες – κάτι που δεν είναι δυνατό με ένα συμβατικό καρότσι.

Η ερευνητική ομάδα, με επικεφαλής τον Lee Seung-jae, καθηγητή Μηχανικής Σχεδίασης Μηχανολογικών Συστημάτων στο SeoulTech, δήλωσε ότι τα υπάρχοντα πολυροτροφόρα drones έχουν σταθερές πτέρυγες και πρέπει να γέρνουν για να αλλάξουν κατεύθυνση ενώ αιωρούνται. Μπορούν να φορτώσουν φορτίο μόνο σε αποθήκες φορτίου κάτω από την άτρακτο, περιορίζοντας το μέγεθος και την ευθραυστότητα του φορτίου που μπορούν να μεταφέρουν.

Για να ξεπεραστούν αυτά τα προβλήματα, ο Lee δήλωσε ότι η ομάδα τοποθέτησε το drone μέσα σε έναν εξωσκελετό που μοιάζει με παλέτα, ο οποίος καθιστά δυνατή τη μεταφορά φορτίου στην κορυφή της παλέτας, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον τύπο, ενώ είναι ασφαλές να προσεγγίζεται από ανθρώπους κατά τη διάρκεια της πτήσης. Χρησιμοποίησαν την τεχνική της «φυσικής αλληλεπίδρασης ανθρώπου-ρομπότ» για τον έλεγχο του drone, έτσι ώστε ένας άνθρωπος να μπορεί να σπρώξει ή να τραβήξει μια λαβή που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος για να το χειριστεί άμεσα.

Για σταθερή πτήση, η ερευνητική ομάδα τοποθέτησε σερβοκινητήρες στους έλικες, έτσι ώστε τα φτερά να μπορούν να περιστρέφονται για τη μεταφορά ώσης προς οποιαδήποτε κατεύθυνση χωρίς να γέρνει το πολυρομπότ. Ανέπτυξαν επίσης έναν νέο αλγόριθμο εκτίμησης για τον υπολογισμό του κέντρου μάζας του drone, ο οποίος βοηθά στη διατήρηση της οριζόντιας στάσης του ακόμα και όταν μεταφέρει άγνωστο φορτίο σε απροσδόκητες θέσεις.

Πηγή: Reuters

www.ertnews.gr