Ροδόπη: Επί τάπητος μελέτη που ξεκίνησε να εκπονείται πριν από… 27 χρόνια, για την παραλιακή σύνδεση Μαρώνειας-Ιμέρου
«Βελτίωση παραλιακής οδού Ιμέρου – Μαρώνειας, προϋπολογισμού 7.950.000 €», είναι ο τίτλος της μελέτης που ξεκίνησε να εκπονείται το μακρινό 1997, ολοκληρώθηκε το 2018, αλλά παρέμενε όλα αυτά τα χρόνια στα συρτάρια της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης. Πλέον, όμως, υπάρχει προοπτική αξιοποίησής της με απώτερο στόχο την υλοποίηση ενός έργου ζωτικής σημασίας για τη Ροδόπη, τον ... Περισσότερα www.ertnews.gr
«Βελτίωση παραλιακής οδού Ιμέρου – Μαρώνειας, προϋπολογισμού 7.950.000 €», είναι ο τίτλος της μελέτης που ξεκίνησε να εκπονείται το μακρινό 1997, ολοκληρώθηκε το 2018, αλλά παρέμενε όλα αυτά τα χρόνια στα συρτάρια της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης.
Πλέον, όμως, υπάρχει προοπτική αξιοποίησής της με απώτερο στόχο την υλοποίηση ενός έργου ζωτικής σημασίας για τη Ροδόπη, τον τουρισμό της περιοχής, την τοπική οικονομία γενικότερα.
Κι αυτό, καθώς το θέμα αναδείχθηκε από τον Σύλλογο του παραλιακού Οικισμού Κρυονερίου, κατά τη συνάντηση που είχαν ο πρόεδρος και ο ταμίας, Γιώργος Καρακωστίδης και Χρήστος Δαρίδης αντιστοίχως, με τον Αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά και τον Δήμαρχο του οικείου Δήμου, Μαρωνείας-Σαπών, Απόστολο Ιωάννου.
Η μελέτη προβλέπει:
- Διαπλατύνσεις σε όλο το μήκος του υφιστάμενου οδικού δικτύου.
- Υδραυλικές παρεμβάσεις αντιπλημμυρικής προστασίας.
- Ποδηλατολωρίδα πλάτους δύο μέτρων.
- Ηλεκτροφωτισμό σε όλα τα τμήματα διέλευσης της οδού από οικισμούς.
- Διαμόρφωση ισόπεδων κόμβων στις διασταυρώσεις της οδού με τους παραλιακούς οικισμούς.
- Χώρους στάθμευσης.
- Φύτευση δέντρων και θάμνων κατά μήκος της οδού.
«Η υλοποίηση ενός τέτοιου έργου υποδομής θα μπορούσε προσφέρει πολλά και σημαντικά οφέλη στην τοπική οικονομική ανάπτυξη, στην τουριστική ανάδειξη και προβολή της περιοχής, στον πολιτισμό», σημειώνει ο κ. Καρακωστίδης, και εξαίροντας την εκπεφρασμένη βούληση του κ. Ταπατζά για την αξιολόγηση της εν λόγω μελέτης με σκοπό την αξιοποίησή της, συμπληρώνει πως πρόκειται για «ένα έργο το οποίο μπορεί αρμονικά να συνδεθεί με το υπό κατασκευή παραλιακό οδικό δίκτυο Δικέλλων-Μαρώνειας αλλά και με το οδικό δίκτυο Ιμέρου-Φαναρίου, αναβαθμίζοντας έτσι το σύνολο του παραλιακού μετώπου της Ροδόπης». Καταλήγει, δε, υπογραμμίζοντας πως «ως έργο τέτοιας σημασίας και τέτοιας προτεραιότητας πρέπει να αντιμετωπιστεί από τους αρμόδιους».
www.ertnews.gr