Κομοτηνή: Δυναμικό “παρών” από την Περιφέρεια ΑΜ-Θ στο Greek Tourism Workshop της Ουτρέχτης

Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της στο εξωτερικό, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε στο Greek Tourism Workshop που διοργανώθηκε στον πολυχώρο εκδηλώσεων “Liemès” της Ουτρέχτης Ολλανδίας από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ολλανδία. Κατά τη ... Περισσότερα www.ertnews.gr

Οκτ 27, 2024 - 16:00
 0  10
Κομοτηνή: Δυναμικό “παρών” από την Περιφέρεια ΑΜ-Θ στο Greek Tourism Workshop της Ουτρέχτης
b2b Ουτρέχτη

Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της στο εξωτερικό, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης συμμετείχε στο Greek Tourism Workshop που διοργανώθηκε στον πολυχώρο εκδηλώσεων “Liemès” της Ουτρέχτης Ολλανδίας από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ολλανδία.

Κατά τη διάρκεια της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας με βασικό στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ ως ιδανικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, διεξήχθησαν εποικοδομητικές b2b συναντήσεις με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου καθώς και κορυφαίων ταξιδιωτικών γραφείων, οι οποίοι γνώρισαν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της Περιφέρειας ΑΜ-Θ.

Την επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας ΑΜ-Θ έκανε η κ. Πάττυ Κωνσταντινίδου, μέλος της ομάδας τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, η οποία ενημέρωσε τους προσκεκλημένους για τον πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό πλούτο του τόπου, στοιχεία που τον κάνουν ξεχωριστό ως προορισμό.

Την εκδήλωση χαιρέτησε και ο Οικονομικός Ακόλουθος της Πρεσβείας της Ολλανδίας, κ. Απόστολος Μιχαλόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στη φιλοξενία των Ελλήνων.

Το Greek Tourism Workshop ολοκληρώθηκε με συζητήσεις δικτύωσης μεταξύ των παρευρισκόμενων, οι οποίοι είχαν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν παραδοσιακά ελληνικά εδέσματα.

Και η εν λόγω δράση αποτέλεσε μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, η οποία βασίζεται στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» με βασικό στόχο την προώθηση μιας θελκτικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας ΑΜ-Θ στην ολλανδική αγορά προκειμένου να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.

www.ertnews.gr