Hellenic Train – Τέμπη: Η φωτογραφία που ανέβασε ο πρόεδρος εργαζομένων

Μάρ 2, 2025 - 19:01
 0  26
Hellenic Train – Τέμπη: Η φωτογραφία που ανέβασε ο πρόεδρος εργαζομένων

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Κιουτσούκης, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι είναι αδύνατο να υπήρξε αποθήκευση 2,5 τόνων εύφλεκτου υλικού στο πίσω μέρος του δεύτερου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο δυστύχημα των Τεμπών. Σε συνέντευξή του στο Open, όταν ερωτήθηκε εάν υπήρχε πιθανότητα να είχαν τοποθετηθεί 2,5 τόνοι εύφλεκτου υλικού στο συγκεκριμένο σημείο της δεύτερης μηχανής, απάντησε κατηγορηματικά: «Ούτε μία στο εκατομμύριο». Τόνισε πως δεν υπάρχει καμία ρεαλιστική πιθανότητα αποθήκευσης μιας τέτοιας ποσότητας υλικού εκεί και συμπλήρωσε χαρακτηριστικά: «Εάν κάποιος θεωρεί ότι μπορούν να χωρέσουν 125 μπιτόνια σε αυτόν τον περιορισμένο χώρο και να μην βρεθεί κανένα ίχνος τους, τότε η λογική σηκώνει τα χέρια ψηλά».

Παράλληλα, σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, ο κ. Κιουτσούκης έδωσε περαιτέρω εξηγήσεις, παραθέτοντας φωτογραφικό υλικό από τον θάλαμο μηχανοδήγησης. «Αυτός είναι ένας θάλαμος μηχανοδήγησης Η/Α! Κάποιοι υποστηρίζουν ότι εδώ υπήρχε δεξαμενή με 2,5 τόνους άγνωστου εύφλεκτου υλικού! Αυτοί οι ισχυρισμοί ξεπερνούν κάθε λογική!», έγραψε χαρακτηριστικά.

«Απαράδεκτο να μην έχουμε σύγχρονο σιδηρόδρομο το 2025»

Ο πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, τονίζοντας πως οι εργαζόμενοι σε ΟΣΕ και Hellenic Train δεν έχουν πολιτικές εξαρτήσεις, αλλά επιδιώκουν την απόδοση δικαιοσύνης για το πολύνεκρο δυστύχημα. «Μοιραζόμαστε την ίδια αγωνία με τις οικογένειες των 57 θυμάτων, αλλά και με τις δικές μας, αφού θρηνούμε 11 συναδέλφους. Θέλουμε την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης και την απονομή δικαιοσύνης», δήλωσε.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι η χώρα πρέπει επιτέλους να αποκτήσει ένα σιδηροδρομικό δίκτυο αντάξιο των ευρωπαϊκών προτύπων, κάτι που οι εργαζόμενοι του κλάδου ζητούν εδώ και δεκαετίες. «Είναι απαράδεκτο, εν έτει 2025, να μην έχουμε τον σιδηρόδρομο που μας αξίζει, παρά τα δισεκατομμύρια που, θεωρητικά, επενδύθηκαν για τον εκσυγχρονισμό του», τόνισε. Τέλος, επισήμανε δύο βασικούς παράγοντες για την ασφαλή λειτουργία των τρένων: την επάρκεια προσωπικού και την αυστηρή τήρηση του γενικού κανονισμού κυκλοφορίας. Όπως ανέφερε, σύμφωνα με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, το 2023 υπήρχε μόλις «μισός εργαζόμενος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο, σε σύγκριση με τους δύο που προβλέπονται στις ευρωπαϊκές χώρες, γεγονός που καταδεικνύει τις σοβαρές ελλείψεις στον τομέα.

Ποια είναι η αντίδρασή σας;

Μου αρέσει Μου αρέσει 0
Μη Αγαπημένο Μη Αγαπημένο 0
Αγάπη Αγάπη 0
Αστείο Αστείο 0
Θυμωμένος Θυμωμένος 0
Λυπημένος Λυπημένος 0
Ουάου Ουάου 0