Γ. Καλαντζής: Η Τουρκία πληρώνει το παρακράτος της στη Θράκη!

«Για μερικούς είναι δουλειά τους να μην το καταλαβαίνουν, (γιατί) πληρώνονται γι’ αυτό. Εννοώ ορισμένους οι οποίοι είναι στενά συνδεδεμένοι με άλλη χώρα (την Τουρκία). Κάποιοι άλλοι δεν θέλουν να το καταλάβουν για λόγους που αφορούν συγκυριακή εκμετάλλευση ενός πολιτικού κλίματος. Και στις δύο περιπτώσεις που αναφέρομαι είναι μειοψηφίες που είναι φυσικό να υπάρχουν σε δημοκρατίες».
Συμπληρώνοντας το επιχείρημά του σε άλλη αποστροφή του λόγου του, ο Γιώργος Καλαντζής παρατηρεί πως γίνεται προπαγάνδα από μεριάς Τουρκίας σε σειρά θεμάτων. «Ορισμένοι ζουν από την προπαγάνδα και τη συνεχή ροή ψευδών ειδήσεων. Αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς, ως πολίτες που καταλαβαίνουμε τι γίνεται και ποια είναι η πραγματικότητα, ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε διαφορετικά μουσουλμάνους ή χριστιανούς», εξηγεί και φέρνει ως παράδειγμα μία ψευδή είδηση, την οποία χαρακτηρίζει «ασύλληπτο ψέμα», ότι δήθεν στη Θράκη δεν επιτρέπεται στη Θράκη να κυκλοφορεί ένας ιμάμης ενδεδυμένος ως ιμάμης… «Στην Ελλάδα δεν απαγορεύτηκε ποτέ κάτι τέτοιο», ξεκαθαρίζει.
Ένα ακόμη ζήτημα προπαγάνδας είναι ότι η Ελλάδα δήθεν κλείνει μειονοτικά σχολεία στοχευμένα. Η πραγματικότητα είναι ότι τόσο μειονοτικά όσο δημόσια σχολεία αναστέλλουν τη λειτουργία τους λόγω έλλειψης μαθητών για καθαρά αριθμητικούς λόγους. «Δεν υπάρχουν παιδιά, δεν υπάρχει σχολείο» λέει κατανοητά ο γενικός γραμματέας και συνεχίζει: «Πως θα υπάρξει σχολείο χωρίς παιδιά, είναι πολύ ενδιαφέρον κάποιος να μας το εξηγήσει».
Η καταφυγή του κύκλου της Τουρκικού Προξενείου στα παραπάνω fake news, αποδεικνύει την ένδεια επιχειρημάτων αναφορικά με τα μειονοτικά δικαιώματα και συγχρόνως την ένδειξη ότι η Ελλάδα έχει κάνει πολύ μεγάλα βήματα υπέρ της μειονότητας τις τελευταίες δεκαετίες, με τον Γ. Καλαντζή να συμπληρώνει «μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και γινόμαστε», υπερθεματίζοντας πάντως ότι η Ελλάδα πάντοτε ενεργεί σεβόμενη τη Συνθήκη της Λωζάννης που αμφισβητείται από την Τουρκία και μικρές μειοψηφίες στη Θράκη.
Ποια είναι η αντίδρασή σας;






