Διαφημίζουμε την Καβάλα ως προορισμό κρουαζιέρας

Σεπ 16, 2024 - 13:28
 0  14
Διαφημίζουμε την Καβάλα ως προορισμό κρουαζιέρας

Ταξίδι εξοικείωσης στην Καβάλα πραγματοποιούν εκπρόσωποι εταιρειών κρουαζιέρας, έπειτα από πρόσκληση του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας. Τους επισκέπτες υποδέχτηκαν το πρωί της Δευτέρας 16 Σεπτεμβρίου 2024, ο διευθύνων σύμβουλος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., Άγγελος Βλάχος και ο ειδικός σύμβουλος για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, τον οποίο προσέλαβαν ο Ο.Λ.Κ., ο Δήμος Καβάλας και το Επιμελητήριο.

Στην γνωριμία που έγινε, ο Άγ. Βλάχος ανέφερε πως ο στόχος του Ο.Λ.Κ. και των συνεργαζόμενων τοπικών φορέων είναι, να καταστεί η Καβάλα σταθερός προορισμός για τα κρουαζιερόπλοια. «Λειτουργούμε ως «πυραμίδα», που στην κορυφή της βρίσκεται ο Οργανισμός Λιμένα και στην βάση της, ο Δήμος και οι τοπικοί φορείς», είπε και πρόσθεσε πως η βελτίωση των (λιμενικών) υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τα κρουαζιερόπλοια αποτελεί συνεχή προτεραιότητα.

Η ασφάλεια των πλοίων και των επιβατών είναι στην κορυφή του σχεδίου, επεσήμανε, ενώ σχολίασε ότι η Καβάλα είναι διαφορετικός προορισμός, σε σχέση με τα νησιά των Κυκλάδων, τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη και θέλει να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Στην προσπάθεια αυτή βοηθάνε οι επισκέψεις εκπροσώπων των εταιρειών και γενικότερα του τουρισμού κρουαζιέρας, με σκοπό να αποκτήσουν προσωπική άποψη για τον προορισμό.

Το ταξίδι εξοικείωσης περιλαμβάνει επισκέψεις στο νησί της Θάσου, τους αρχαιολογικούς χώρους Φιλίππων-Αμφίπολης, στην παλιά πόλη της Ξάνθης, την Κεραμωτή, το δέλτα του ποταμού Νέστου, σε ένα τοπικό οινοποιείο, το ξενοδοχείο Ιμαρέτ, περιήγηση στην πόλη της Καβάλας.

Και, βεβαίως, επί τόπου ενημέρωση στο λιμάνι «απόστολος Παύλος».

Στην υποδοχή παραβρέθηκαν και απεύθυναν καλωσόρισμα στους επισκέπτες, ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης ανάπτυξης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Αλέξανδρος Ιωσηφίδης και ο αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Καβάλας, Παναγιώτης Αγγελίδης. Στην διάρκεια της παραμονής των εκπροσώπων των εταιρειών κρουαζιέρας, ο Ο.Λ.Κ. θα παρουσιάσει μία πρόταση για οκτώ (8) νέες εκδρομές, προκειμένου οι εταιρείες να τις ενσωματώσουν στα προγράμματα τους για την περιοχή.