Αναστάσιος Ταρενίδης ο αφανής ήρωας του πολιτισμού και πανταχού παρών, εκπροσωπώντας επάξια τον δήμο Ξάνθης
Όταν ένας πολιτικός προσαρμόζεται άμεσα στο αντικείμενο του που είναι ο τουρισμός, και παράλληλα εκπροσωπεί τον δήμο Ξάνθης στον πολιτισμό, τότε απλά τον εμπιστεύεσαι.Όταν σε όλες τις εκδηλώσεις εκπροσωπεί τον δήμο Ξάνθης απαλλάσσοντας τους καθ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους, κυρίως του πολιτισμού, αγόγγυστα, μελετώντας κάθε φορά αυτό που θα παρουσιαστεί, σημαίνει ότι αγαπά την πόλη του και ότι βρίσκεται σε αυτό το πόστο γιατί θέλει να υπηρετήσει την Ξάνθη.Σεμνός, τακτικός, υποστηρικτικός με τους ανθρώπους που παράγουν πολιτισμό και όπως ο ίδιος διατείνεται, πολιτισμός ίσον τουρισμός. Οργανώνεται πλέον στην προσπάθεια του να προβάλλει την πόλη μας για να την επισκεφτούν όχι μόνο στα μεγάλα και ηχηρά πολιτιστικά γεγονότα της πόλης αλλά, προσπαθεί να καταστήσει επισκέψιμη την πόλη μας όλους τους μήνες του χρόνου.Η συχνή επαφή του με τους ανθρώπους του τουρισμού και τις ξενοδοχειακές μονάδες που δυστυχώς η μία πίσω από την άλλη κλείνει, είναι μία εικόνα που τον θλίβει και θέλει να προσπαθήσει ακόμη περισσότερο.Σαφέστατα, στην ίδια λογική, κινείται και ο δήμαρχος Στράτος Κοντός και η αλήθεια είναι ότι οι προσπάθειες προβολής της πόλης και της Ορεινής Σταυρούπολης οργανώνεται και πλέον σε όλο αυτό το φάσμα του κύκλου επισκέπτες – ξενοδοχειακές κλίνες , το βέβαιο είναι ότι και οι επαγγελματίες του κλάδου πρέπει να επενδύσουν.Προσπάθειες προβολής του δήμου όπως η προχθεσινή παρουσία του Μπόλιγουντ στην πόλη μας, η προβολή της πόλης μας στα κρατικά μέσα ενημέρωσης, οι πολιτιστικές δράσεις της Ξάνθης, όλα αυτά συνθέτουν την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος.ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ στην ψήφιση του προϋπολογισμού του 2025, να μπούνε χρήματα στον κωδικό προβολή της πόλης και της ορεινής Σταυρούπολης και όπως μας λένε πηγές από το περιβάλλον του κ. Ταρενίδη, είναι στις προθέσεις του δημάρχου Στράτου Κοντού να ενισχύσει τους κωδικούς προβολής της Ξάνθης και της Σταυρούπολης.Είναι στις προθέσεις του αντιδημάρχου τουρισμού Αναστάσιου Ταρενίδη, να γίνει κάτι παραπάνω στο θέμα της ανάδειξης της περιοχής μας και όπως μαθαίνουμε, αρωγός του είναι και ο δήμαρχος, ο οποίος βλέπει και ο ίδιος ότι πρέπει να γίνει κάτι παραπάνω για την προσέλκυση των επισκεπτών – τουριστών.Το «εμπόρευμα» υπάρχει. Πολιτιστικές δράσεις, μία πανέμορφη ορεινή περιοχή αυτής της Σταυρούπολης που εκτός από το φυσικό κάλος, διαθέτει και αρχαιολογικούς χώρους, τον μεγαλύτερο καταρράκτη των Βαλκανίων και απλά λείπει το «περιτύλιγμα» για να «λανσαριστεί» στην αγορά το τουριστικό προϊόν της Ξάνθης.Καταγράφουμε θέληση από τον Δήμαρχο Στράτο Κοντό και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Τουρισμού Αναστάσιου Ταρενίδη.Άρα, ας προβλεφθεί η ενίσχυση του σχετικού κονδυλίου για να «πουλήσει» ο δήμος Ξάνθης ένα πανέμορφο και ζωντανό Τουριστικό προϊόν.Η θέληση υπάρχει, ο προγραμματισμός υπάρχει. Οργάνωση χρειάζεται και όλα θα πάνε καλά
Όταν ένας πολιτικός προσαρμόζεται άμεσα στο αντικείμενο του που είναι ο τουρισμός, και παράλληλα εκπροσωπεί τον δήμο Ξάνθης στον πολιτισμό, τότε απλά τον εμπιστεύεσαι.
Όταν σε όλες τις εκδηλώσεις εκπροσωπεί τον δήμο Ξάνθης απαλλάσσοντας τους καθ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους, κυρίως του πολιτισμού, αγόγγυστα, μελετώντας κάθε φορά αυτό που θα παρουσιαστεί, σημαίνει ότι αγαπά την πόλη του και ότι βρίσκεται σε αυτό το πόστο γιατί θέλει να υπηρετήσει την Ξάνθη.
Σεμνός, τακτικός, υποστηρικτικός με τους ανθρώπους που παράγουν πολιτισμό και όπως ο ίδιος διατείνεται, πολιτισμός ίσον τουρισμός. Οργανώνεται πλέον στην προσπάθεια του να προβάλλει την πόλη μας για να την επισκεφτούν όχι μόνο στα μεγάλα και ηχηρά πολιτιστικά γεγονότα της πόλης αλλά, προσπαθεί να καταστήσει επισκέψιμη την πόλη μας όλους τους μήνες του χρόνου.
Η συχνή επαφή του με τους ανθρώπους του τουρισμού και τις ξενοδοχειακές μονάδες που δυστυχώς η μία πίσω από την άλλη κλείνει, είναι μία εικόνα που τον θλίβει και θέλει να προσπαθήσει ακόμη περισσότερο.
Σαφέστατα, στην ίδια λογική, κινείται και ο δήμαρχος Στράτος Κοντός και η αλήθεια είναι ότι οι προσπάθειες προβολής της πόλης και της Ορεινής Σταυρούπολης οργανώνεται και πλέον σε όλο αυτό το φάσμα του κύκλου επισκέπτες – ξενοδοχειακές κλίνες , το βέβαιο είναι ότι και οι επαγγελματίες του κλάδου πρέπει να επενδύσουν.
Προσπάθειες προβολής του δήμου όπως η προχθεσινή παρουσία του Μπόλιγουντ στην πόλη μας, η προβολή της πόλης μας στα κρατικά μέσα ενημέρωσης, οι πολιτιστικές δράσεις της Ξάνθης, όλα αυτά συνθέτουν την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος.
ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ στην ψήφιση του προϋπολογισμού του 2025, να μπούνε χρήματα στον κωδικό προβολή της πόλης και της ορεινής Σταυρούπολης και όπως μας λένε πηγές από το περιβάλλον του κ. Ταρενίδη, είναι στις προθέσεις του δημάρχου Στράτου Κοντού να ενισχύσει τους κωδικούς προβολής της Ξάνθης και της Σταυρούπολης.
Το «εμπόρευμα» υπάρχει. Πολιτιστικές δράσεις, μία πανέμορφη ορεινή περιοχή αυτής της Σταυρούπολης που εκτός από το φυσικό κάλος, διαθέτει και αρχαιολογικούς χώρους, τον μεγαλύτερο καταρράκτη των Βαλκανίων και απλά λείπει το «περιτύλιγμα» για να «λανσαριστεί» στην αγορά το τουριστικό προϊόν της Ξάνθης.
Καταγράφουμε θέληση από τον Δήμαρχο Στράτο Κοντό και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Τουρισμού Αναστάσιου Ταρενίδη.
Άρα, ας προβλεφθεί η ενίσχυση του σχετικού κονδυλίου για να «πουλήσει» ο δήμος Ξάνθης ένα πανέμορφο και ζωντανό Τουριστικό προϊόν.
Η θέληση υπάρχει, ο προγραμματισμός υπάρχει. Οργάνωση χρειάζεται και όλα θα πάνε καλά